PÄIVITYS (3.10.2025): MobilePay-maksuihin liittyvät ongelmat ovat korjattu ja se toimii nyt normaalisti.
2.10.: Lukon lippukaupassa on ollut häiriöitä MobilePay-maksuissa 1.10. iltapäivästä alkaen, minkä vuoksi osa asiakkaista ei ole saanut lippujaan maksuista huolimatta. Ongelma johtui siitä, että maksun vahvistus ei välittynyt järjestelmäämme normaalisti.
Tilanne on nyt korjattu, ja kaikki viivästyneet liput on toimitettu asiakkaille sähköpostiin sekä asiakastileille 2.10. aamulla. Mikäli et ole saanut lippujasi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
MobilePay-maksutapa on toistaiseksi poistettu käytöstä verkkokaupassa. Muut maksutavat toimivat normaalisti. Selvitämme tilannetta yhdessä palveluntarjoajien kanssa ja tiedotamme heti, kun MobilePay on jälleen käytettävissä.
Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta harmia ja kiitämme asiakkaitamme kärsivällisyydestä.