Valtteri Nikkilä, 22, on Lukon uusi markkinointipäällikkö. Markkinointi- ja tapahtumajohtaja Mikael Eklöfin poistuessa Lukon arjen toiminnasta lokakuun alussa Nikkilä ottaa markkinoinnin suunnittelun ja toteuttamisen harteilleen.
- Fiilikset ovat loistavat! Paljon on tehty töitä ja se on tuottanut tulosta hyvään suuntaan. Kannustava ja asiantunteva työyhteisö on saanut jaksamaan painaa eteenpäin, oppimaan uutta ja tekemään kovasti hommia yhteisen tavoitteen eteen, Nikkilä kommentoi.
- Haluan saada mahdollisimman kattavasti kokemusta ammattiurheiluseuran sekä Liigan toimintatavoista ja arjen työstä. Markkinointipäällikön pestin otan ilolla vastaan ja uskon, että se antaa myös paljon eväitä tulevaisuuden varalta.
Tamperelelaissyntyinen Nikkilä aloitti Lukossa toimisto- ja tapahtuma-assistenttina alkuvuonna 2020 ja uutteran miehen työtehtävät ovat kasvaneet suuresti lyhyellä aikajänteellä. Nuoresta iästään Nikkilä saa hyväntahtoista kuittailua sinikeltaisten toimistolta, mutta hommat hoituvat jo kuin kokeneemmalla tekijällä.
Päävastuu markkinoinnista ja viestinnästä on toimitusjohtaja Jukka Kunnaksella, joka pian toimarina aloittamisen jälkeen löysi yhteisen aaltopituuden Nikkilän kanssa. Luottamus Valtteriin on sataprosenttinen: Nikkilän sitoutuneisuus ja ammattitaito ovat tehneet markkinoinnin parissa pitkän uran tehneeseen Kunnakseen vaikutuksen.
- Valtterin työskentelyä läheltä toukokuusta alkaen seuranneena havaitsin hänen potentiaalinsa kasvaa taas yhden ison askeleen eteenpäin ja päädyimme antamaan aiempaa isompaa vastuuta. Ensimmäinen kuukausi on jo osoittanut, että haasteesta on otettu hienosti kiinni ja luotto on ansaittua. Edessä on värikäs ja mielenkiintoinen matka markkinoinnin maailmassa ja Valtteri on ottanut erittäin hyvin oman paikkansa toimihenkilöjoukkueessa, Kunnas kehuu.