Varaosaliike J.Sarin Oy on Rauman Lukon pitkäaikainen yhteistyökumppani. Raumalla ja Eurassa laajalla valikoimalla autoalan tarvikkeita tarjoava yritys ja sinikeltainen kiekkoseura ovat tehneet tiivistä yhteistyötä jo 11. kauden ajan.
- Yhteistyökumppanuus Lukon kanssa on itselleni sikäli tärkeää, että olen pyörinyt jo vuosia jäähallilla ja tiedän Rauman olevan todellinen urheilukaupunki. Koen, että urheilumarkkinointi on toimiva tapa tuoda palveluitamme entistä paremmin esiin, Mikko Fagerström Varaosaliike J.Sarin Oy:stä kertoo.
- Yritykset, jotka ovat vahvasti mukana urheilussa, mielletään vakavaraisiksi ja luotettaviksi yhteistyökumppaneiksi. Siitä kertoo, että näkyvä taho eli tässä tapauksessa Lukko on halunnut meidät yhteistyökumppanikseen ja toivon, että tämä näkyy samalla tavalla myös meidän asiakkaidemme suuntaan niin, että he haluavat ottaa meidät yhteistyökumppanikseen.
Mainonnan keinot ovat vaihdelleet vuosien mittaan ja myös muut areenan palvelut ovat tulleet tutuiksi.
- Meillä on ollut mainoksia eri puolilla Kivikylän Areenaa. Olemme käyttäneet myös Lukon tapahtumien tarjoamia palveluita esimerkiksi henkilökunnan pikkujouluihin ja asiakastapaamisiin. Monipuoliset mahdollisuudet, hyvät puitteet ja hyvin toimiva yhteistyö ovat tärkeitä asioita.
Uutena mainonnan työkaluna Fagerström tarttui mahdollisuuteen mainostaa jäällä. Kentän Nortamonkadun puoleisen päädyn eli suunnan, johon Lukko hyökkää kahdesti, toista B-pistettä koristaa nyt Varaosaliike J.Sarinin mainos.
- Lukon myyntineuvottelija Sallamari Impola ehdotti, että kokeilimme tällaista vaihtoehtoa. Soitin hänelle ihan muista asioista ja hän kysyi, että kiinnostaisiko jäämainos. Pyysin päivän aikaa miettiä ja tulin siihen tulokseen, että tähän tarjoukseen on pakko tarttua.
Yhteistyökumppanit ovat yksi tärkeä osa sinikeltaista kiekkoyhteisöä ja Lukko-perhettä.
- Olen ollut kaikin puolin tyytyväinen, on hienoa olla tällaisessa mukana. Itselleni jääkiekko ja Rauman Lukko ovat aina olleet lähellä sydäntä, Fagerström sanoo.