Rauman Lukko nostaa yleisötavoitteensa kaudelle 2016-17 4000 katsojaan ottelua kohden. Päättyneellä kaudella katsojakeskiarvo oli 3625 ja tuo tavoite jäi hienoisesti saavuttamatta, sillä tavoitteeksi oli asetettu 3750 katsojaa.
Yleisökeskiarvon nousemisen ei oleteta tapahtuvan automaattisesti, vaan Lukko satsaa isolla kädellä sekä ottelutapahtuman sisältöön että viihtyvyyteen.
Investoinneista suurin on Kivikylän Areenan mediakuution alle tuleva ledikiekko, joka mahdollistaa mainosten vähentämisen itse mediakuutiosta. Näin kuutiolle jää enemmän tilaa muun muassa hidastuksille ja muulle tunnelman nostatukselle. Ledikiekko on ensi kertaa käytössä Pitsiturnauksessa.
Myös istumapaikkojen mukavuuteen tehdään satsauksia, sillä kaikkien A-katsomoiden vanhat kuppipenkit vaihtuvat kesän aikana pehmustettuihin istuimiin.
Ensi kaudella tullaan entistä enemmän panostamaan ottelutapahtuman yhteydessä olevaan viihteeseen, jonka myötä Lukon palvelukseen astuu pian julkaistava show-tiimi. 80-vuotisjuhlavuoden kunniaksi Lukon historian kunnioitus tulee näkymään entistä vahvempana osana ottelutapahtumaa läpi kauden muun muassa erilaisin teemoin.
Kausikorttimyynti tulevalle kaudelle starttaa maanantaina 9.5. klo 9.00 ja myyntiä vauhdittamaan on luvassa erinäisiä kampanjoita, joista tiedotetaan lisää lähiaikoina.