Arvoisa sinikeltaisen yhteisön jäsen,
Koronaviruksen leviämistä yritetään jarruttaa koko yhteiskunnan voimin, jonka myötä myös Liiga noudattaa suositusta suurten yleisötapahtumien peruuttamisesta. Tästä syystä lauantaina pelattava Lukko-HIFK ottelu perutaan. Ihmisten turvallisuus ja terveys ovat aina ensisijaisen tärkeitä. Näemme toisemme jälleen Äijänsuolla tulevan kauden seikkailuissa.
Lauantain 14.3. Lukko–HIFK-ottelun maksetut pääsyliput voi vaihtaa johonkin kauden 2020–2021 kymmeneen ensimmäiseen runkosarjan otteluun (pois lukien Ässät-ottelut). Lipun voi tulla vaihtamaan Lukon toimistolta ensi syksynä kun kauden 2020-21 liput tulevat myyntiin. Lippu vaihdetaan samaan tasoiseen lippuun. HUOM. hyvitys koskee ainoastaan maksettuja lippuja, eli kutsuvieraslippuja ei hyvitetä.
Kauden 2019-20 parhaat paikat liput ovat voimassa kauden 2020-21 viidessä ensimmäisessä ottelussa lipussa lukevin ehdoin.
Kausikorttilaiset (kaikki kenellä ollut voimassa oleva kausikortti kaudella 2019-20) saavat vastaavan arvoisen ylimääräisen lipun johonkin kauden kymmeneen ensimmäiseen otteluun (pois lukien Ässät-ottelut). Lipun voi tulla noutamaan Lukon toimistolla ensi syksynä kun kauden 2020-21 liput tulevat myyntiin.
Yritykset ja muut aiemmin sovitut erityisjärjestelyt:
Sovitaan henkilökohtaisesti Lukon yhteyshenkilön kanssa. Mikäli olet ostanut lipun suoraan Ticketmasterilta tulee lippu palauttaa alla olevan ohjeistuksen mukaisesti.
LIPPUJEN PALAUTUSOHJE:
Luottokorttia, PayPalia tai Klarnaa maksutapana käyttäneiden lipun ostajien ei tarvitse täyttää lippujen palautuslomaketta.
- Mikäli olet ostanut liput Ticketmasterin verkkokaupasta käyttäen luottokorttia, palautamme lipun hinnan ostossa käytetylle luottokortille automaattisesti.
- Mikäli olet ostanut liput käyttäen PayPal-tiliäsi, hyvitämme lippujen hinnan PayPal-tilille automaattisesti.
- Mikäli olet ostanut liput käyttäen Klarna-maksutapaa, hyvitämme lippujen hinnan Klarna-laskullesi automaattisesti. Mikäli sinulla on Klarna-laskustasi kysyttävää, voit olla yhteydessä Klarnaan 09-425 997 71 (ma-pe 8-18) tai info@klarna.fi
Mikäli liput on maksettu verkkopankin, Ticketmaster Suomen laskulla, Ticketmasterin lahjakortilla tai ostettu lippukaupasta pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen rahojen palautusta varten. Lomakkeelle tulee ilmoittaa tilinumero lippujen hinnan palautusta varten.
Palautuslomake suomeksi: https://1u.fi/8tlYV
Palautuslomake englanniksi: https://1u.fi/qEfVl
Palautus koskee aina koko tilausta ja kaikkia tilauksen lippuja.
- Tilaisuuden peruuntuessa palautetaan vain lipun hinta, kaupan ehtojen mukaisesti. Palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua.
- Lipun hinta palautetaan aina lipun alkuperäiselle ostajalle.
Mikäli sinulla on kysyttävää, löydät vastaukset useimmiten kysyttyihin kysymyksiin täältä:
https://help.ticketmaster.fi/hc/fi
Rauman Lukko ja Ticketmaster Suomi pahoittelevat tästä aiheutuvaa haittaa.