Rauman Lukon kotisivut ovat uudistuneet. Tavoitteena on ollut käyttäjäystävällisemmät, 2010-luvun haasteita ja graafisia ulkoasuja vastaava kokonaisuus.
Sivuston toiminnallisuuksissa on sekä vanhaa hyväksi ja toimivaksi havaittua että uusittua ja vanhoista sivusta eteenpäin kehitettyjä ominaisuuksia ja sisältöjä.
Uusi sivusto antaa mahdollisuuden tuoda esimerkiksi pelaajista lisäinformaatiota niin tekstillisesti kuin tilastollisestikin. Myös ottelukohtaiset informaatiot kuten ennakot, kokoonpanot ja raportit on nyt kaikki keskitetty uutisvirran sijaan Ottelut-osioon kyseisen ottelun kohdalle.
Sosiaalinen media on huomioitu sekä pelaajakorteissa että sivuston ylälaidassa, josta löytyvät suorat linkit niin Lukon Facebook-, Twitter- ja Instagram-sivustoille sekä nyt uutena Lukon viralliselle YouTube-kanavalle. YouTube-kanavalla tullaan julkaisemaan jo aiemmin nähtyjä pelaajahaastatteluja ja -henkilökuvia, ottelun jälkeisiä pressitilaisuuksia, parhaita paloja yleisön seasta, Irtokiekko-ohjelmasarjaa sekä muita videomuodossa tulevia Lukko-uutisia. Tuotannosta vastaa pääasiassa edelleen Tuotantotalo Traama - vain julkaisukanava vaihtuu Traaman tilistä Lukon omaksi tiliksi.
Myös käyttövarmuus on ollut tärkeässä roolissa, sillä aiempien sivujen tietokannat nojautuivat pitkälti Liigan sivuston XML-koodiin ja näin ollen esimerkiksi Liigan uusien sivujen julkaisuhetkellä ottelukalenterit ynnä muut tärkeät tietolähteet katosivat myös Lukon sivuilta.
Sivut on tehty yhteistyössä raumalaisen Mainostoimisto Krampin ja helsinkiläisen Molentumin kanssa.