Superpikkujoulut (13.11.) tapahtuma joudutaan valitettavasti perumaan heikon kysynnän vuoksi.
- Epävarmuus koronapandemian suhteen näkyy ennakkolipunmyynnin poikkeuksellisen heikossa kysynnässä. Samoin anniskeluihin kohdistuvien mahdollisten rajoitusten epävarmuus luo meille liian suuren taloudellisen riskin järjestää tapahtumaa. Näistä syistä johtuen näimme järkeväksi perua tapahtuma jo tässä vaiheessa, Rauman Lukon markkinointi- ja tapahtumajohtaja Mikael Eklöf kertoo.
LIPPUJEN PALAUTUSOHJE:
Yritykset ja muut aiemmin sovitut erityisjärjestelyt: Sovitaan henkilökohtaisesti Lukon yhteyshenkilön kanssa.
Lukon toimistolta ostetut liput palautetaan Lukon toimistolle ja samalla sovitaan hyvityksestä. Lukon toimisto sijaitsee osoitteessa Kuninkaankatu 3, 26100 Rauma ja on avoinna arkisin klo 10-16. Toimiston puhelinnumero: 02 8387 081
Mikäli olet ostanut lipun suoraan Ticketmasterilta tulee lippu palauttaa alla olevan ohjeistuksen mukaisesti:
Luottokorttia, PayPalia tai Klarnaa maksutapana käyttäneiden lipun ostajien ei tarvitse täyttää lippujen palautuslomaketta.
- Mikäli olet ostanut liput Ticketmasterin verkkokaupasta käyttäen luottokorttia, palautamme lipun hinnan ostossa käytetylle luottokortille automaattisesti.
- Mikäli olet ostanut liput käyttäen PayPal-tiliäsi, hyvitämme lippujen hinnan PayPal-tilille automaattisesti.
- Mikäli olet ostanut liput käyttäen Klarna-maksutapaa, hyvitämme lippujen hinnan Klarna-laskullesi automaattisesti. Mikäli sinulla on Klarna-laskustasi kysyttävää, voit olla yhteydessä Klarnaan 09-425 997 71 (ma-pe 8-18) tai info@klarna.fi
Mikäli liput on maksettu verkkopankin, Ticketmaster Suomen laskulla, Ticketmasterin lahjakortilla tai ostettu lippukaupasta pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen rahojen palautusta varten. Lomakkeelle tulee ilmoittaa tilinumero lippujen hinnan palautusta varten.
Palautuslomake suomeksi: https://1u.fi/8tlYV
Palautuslomake englanniksi: https://1u.fi/qEfVl
Palautus koskee aina koko tilausta ja kaikkia tilauksen lippuja.
- Tilaisuuden peruuntuessa palautetaan vain lipun hinta, kaupan ehtojen mukaisesti. Palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua.
- Lipun hinta palautetaan aina lipun alkuperäiselle ostajalle.
Mikäli sinulla on kysyttävää, löydät vastaukset useimmiten kysyttyihin kysymyksiin täältä:
https://help.ticketmaster.fi/hc/fi
Rauman Lukko ja Ticketmaster Suomi pahoittelevat tästä aiheutuvaa haittaa.